Recently Written
My most recently uploaded fics were

A Day in the Life

and

Sex on the Beach


currently writing
Fics in the process of being written:

That's Not The Camera 3 and Phandom Big Bang fic

Other fics will continue to be uploaded spontaneously
Message
I track the tag danalingphil

Stats:
|

enjoy your reading :) Feedback is always lovely if you get time!

A Day in the Life

Genre: Fluff

Word count: 1765

Warnings: None

Description: An assortment of some short clips from an “A Day in the Life of Dan and Phil” video, AU where Dan and Phil are in a public relationship. Written from the viewers POV. *shrugs*

Read More

Anonymous: Ooh I didn't know you were working on a new one, and it doesn't matter whether it's tonight or tomorrow; it's worth the wait for your writing. Hint?? :p

I’m pretty sure tonight anyways! Hmm hint…it’s not epistolary form but it’s not written like a normal story. Idk what to say to not give it away. It’s involving them making a video! I’ll just say that. You don’t have to wait long to find out though

Anonymous: Your fanfics are my life <3

Aww thank you!!!! (new one later tonight js ;)))))

hey send me short drabble fic prompts!

Anonymous: Im not even really in the phandom anymore and i still check your blog daily for updates you are so amazing at writing and just being awesome <3<3<3

Are you serious omg that’s actually so flattering! Thank you so much, this makes me so happy :)))

Anonymous: Hi. I know you are not too proud of it but I have just read it and I am wondering whether I can use the last chapter to make a few changes to help me with my writing skills. Obviously it wouldn't be put up anywhere, I just need something to help me as I am currently out of fic ideas to practice. It really isn't how bad you are making it out to be.

You mean like edit it? Yeah go ahead, if you’re not posting it anywhere i don’t mind at all

1 day ago with 3 notes
Anonymous: yOURE SO PRETTY ITS RIDICULOUS THAT IS ALL I HAVE TO SAY BYE HAVE A LOVELY DAY FUCK YOURE SO STUNNING IM DONE

OMFG IM ACTUALLY BLUSHING SHHHH THAT’S TOO SWEET

Anonymous: I check your blog at least three times a day to see if you wrote anything more I just love your writing

Aww really! omg this makes me wish i had more to upload for you. Thank you though that’s really sweet!!!!

unfyoutubers:

hi follow my personal/bandom/multifandom/idfk blog

Anonymous: obviously 'that doesn't make me gay' isn't your BEST work but its not exactly bad! the concept is really cute and i think thats why so many people are drawn to it. the only thing i really dislike about it is the whole thing that just because dan likes phil he thinks hes gay which isnt necessarily true? he could very well be bisexual and it's just kinda bi-erasure.... i dont necessarily blame you for that tho cos its a common thing in the phandom.

i guess, i’m just not a fan of how i wrote it and a lot of the parts i put in! And i actually agree with you, it is very bi-erasure, and I try not to do it anymore but it is definitely in that fic and i’m not happy about it either! It is a common thing and i hate that it’s in some of my older stories.

HW