Recently Written
My most recently uploaded fics were

One For The Road

and

Domesticity

currently writing
Fics in the process of being written:

That's Not The Camera 3 and Phandom Big Bang fic

Other fics will continue to be uploaded spontaneously
Message
I track the tag danalingphil

Stats:
|

enjoy your reading :) Feedback is always lovely if you get time!

Anonymous: basically I always thought your URL was a play on people saying "Ding-A-Ling" (idk if people still say that) when they see someone hot or whatever but now I just realized it's got "analing" in it and everything makes sense. Ok sorry just thought I'd share that with you idk why

You’re definitely not the first person to mix it up!

Anonymous: Do you think you could write maybe a Phil's pov version of Texts to Louise? Pretty plz? ily <3

I got a lot of asks to do this but y’know i think i’m going to leave it be. i think it’s good with one part. I’ll probably do more text formatted fics with Phil because it’s really fun to write, but i’ll leave that specific story be, sorry. anyone else is free to write phil’s pov if they want and link it to me so everyone can read it! i give anyone permission to do that because i know a lot of people want it! :)

Anonymous: I've just read memories this evening and it's wonderful and amazing and I love it omg It's so good and the characterisation is done perfectly right through when DAN thought he was 18 and all that jazz A* for you

Awwww :’) this makes me so happy omg thank you so much! i’m so glad you liked it, you’re so nice ty

1 day ago with 3 notes
Anonymous: I just read "im not letting you go now" bc its the only fic of yours I havent read snd I cant believe thay was your first attempt at writing smut. It was really good :)

Aw thank you! I still think it’s quite cringey but i edited it a bit a while ago so it’s not as bad!

1 day ago with 1 note
Anonymous: I WAS READIGNT HAT FIC WHERE CHARLIE WALKSIN ON DDAN AND HPIL AND AT tHAT END PCITURE I ALMOST FELL OFF MY CHAIR OH MY GOS H

HAHAHA

Anonymous: Post your favorite phanfic. Go!

Like my favourite fanfic i’ve read? Maybe crawling back to you by definitelythor. I love relatively simple non au fanfictions, and that one is really well written and realistic and she always has perfect characterization. I’ve read it a few times idk i just love it.

1 day ago with 1 note

unfyoutubers:

Read More

theinsanityplays: I really love amnesia fics, but they're always too heartbreaking to read, so I mostly don't, so thank you so much for writing Memories the way you did. It was so fluffy and awesome and I loved it a lot :)

Aw thank you! That’s so sweet :)

Anonymous: I just read memories and it was great, Are you currently writing anything?

Aww thank you! And yes i’m writing a (approximately) 15k word fic for the phandom big bang! I’m rlly excited for it and i have 6.3k words so far and i get so excited to come home and write it and i just really want to post it right away

Anonymous: are you aware that you literally just linked phil's new video instead of a tutorial im laughing

Oh shit hahahaha oops THIS is the tutorial, phil does not explain it lol

HW